در کجا لینک بگذاریم؟
نوشته شده توسط : علی پور

صاحبان وبسایت و بازاریابان اینترنتی برای طراحی سایت در مشهد دو چیز رایا پارس از همگی ahrefs بیشتر وقت خویش را صرف می نمایند: رنکینگ و ترافیک سایت. معمولاً این دو غرض با هم راجع به می باشند، هر چه رنکینگ شما در موتورهای کاوش بیشتر باشد، ترازو ترافیک وبسایت شما نیز بیشتر خواهد بود، که کلیه ی این موردها به واحد سنجش باصرفه بودن وبسایت بستگی دارااست. در عین حالا همان گونه که احتمالاً میدانید، اخذ درجه بندی و ترافیک وبسایت بالا در موتور کاوش می‌تواند تا حدودی نقص‌ باشد.
یکی‌از شایسته ترین رویکرد ها چهت نیل به هر دوی این هدف ها، ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های یک طرفه از وب سایت های دارای اعتبار جانور در اینترنت است. اذن دهید در این زمینه با هم راست گو باشیم، چون که بایستی بدانید ساخت لینک و پیوند های یک طرفه نیاز به صرف مجال و کوشش دارااست. با این حالا در حالتی که بدانید که دقیقاً کجا می بایست در ادامه تارنما های دارای اعتبار و یا این که جای هایی باشید که به شما اذن ی تولید پیوند به سایت تان را می‌دهند، در‌این‌صورت میتوانید سریعتر پیوند بیلدینگ اعمال دهید.
درین نوشته‌علمی به بعضا از جای های عالی در اینترنت و منابع مطلوب پیوند های یک طرفه برای لینک و پیوند بیلدینگ اشاره میکنیم:

1- تارنما های خبری (مطبوعات)

تکثیر درین مطبوعات مانند بازاریابی نوشته‌ی علمی میباشد... شایسته ترین طرز تصاحب کردن لینک و پیوند های یک طرفه برای تارنما تان است. میتوانید از هر دو نوع بدون‌پول و مبلغی press release ها برای ارسال پیام خویش در اینترنت به کار گیری فرمائید. بخش اعظمی از بازاریابان با PRweb به توفیق رسیده اند. ولی ممکن میباشد تا حدودی مالامال هزینه باشد البته به شدت دارای اعتبار و نفیس میباشد.
زمانی که خبر‌ها به خیر مندرج باشد، در تارنما های زیادی با هدف ها مرتبط به اکران در می‌آید و موجب ارتقا ترافیک سایت و رنکینگ گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: